Η Στ’ τάξη στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό άξονα «Φροντίζω το περιβάλλον» επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα «Το «προσφυγικό» χωριό μας. Μαρτυρίες κατοίκων με καταγωγή
Η Στ’ τάξη στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό άξονα «Φροντίζω το περιβάλλον» επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα «Το «προσφυγικό» χωριό μας. Μαρτυρίες κατοίκων με καταγωγή
Η Ε’ τάξη στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό άξονα «Φροντίζω το περιβάλλον» επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα «Αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα που αλλάζει». Το
Η Δ’ τάξη στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό άξονα «Φροντίζω το περιβάλλον» επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα «Γνωρίζω καλύτερα τον τόπο μου». Το προσχέδιο μπορείτε
Η Γ’ τάξη στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό άξονα «Φροντίζω το περιβάλλον» επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα «Τα μνημεία του τόπου μας». Το προσχέδιο μπορείτε
Η Β’ τάξη στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό άξονα «Φροντίζω το περιβάλλον» επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα «Η γειτονιά μου αντιμέτωπη με την κλιματική αλλαγή».
Η Α’ τάξη στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό άξονα «Φροντίζω το περιβάλλον» επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα «Βουτιά στο βυθό» Το προσχέδιο μπορείτε να το