Β’ τάξη- Περιβάλλον: Πώς θα προστατευτώ από μια φυσική καταστροφή; (σεισμοί, ηφαίστεια, πλημμύρες)

Η Β’ τάξη του σχολείου στο πλαίσιο του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα για τον άξονα Φροντίζω το περιβάλλον επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα με τίτλο «Πώς θα προστατευτώ από μια φυσική καταστροφή; (σεισμοί, ηφαίστεια, πλημμύρες)».

Για να δείτε το προσχέδιο κάντε κλικ εδώ

Ετικέτες:

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Related Post

Στ’ τάξη- Περιβάλλον «Δάσος Χολομώντα: Γνωρίζω το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του»Στ’ τάξη- Περιβάλλον «Δάσος Χολομώντα: Γνωρίζω το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του»

Η Στ’ τάξη του σχολείου στο πλαίσιο του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα για τον άξονα Φροντίζω το περιβάλλον επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα με τίτλο «Δάσος Χολομώντα:

Ε΄ τάξη – Ευ Ζην- Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείοΕ΄ τάξη – Ευ Ζην- Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο

Η Ε’ τάξη στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό άξονα Ευ Ζην επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα «Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο» Το προσχέδιο μπορείτε