Διδασκαλία Κυκλοφοριακής Αγωγής

 

Με αφορμή το κεφάλαιο κυκλοφοριακής αγωγής, στο μάθημα της γλώσσας της Δ’ τάξης αποφασίσαμε να οργανώσουμε μια δράση. Έτσι η Δ΄ τάξη με την βοήθεια της Στ’ τάξης μάθαμε στους μικρότερους μαθητές του σχολείου μας τη σημασία των πινακίδων και της σωστής οδι κής συμπεριφοράς. Περάσαμε υπέροχα κι αυτό βγήκε προς τα έξω! Δηλαδή στις φωτογραφίες των δασκάλων μας!

Αφού ετοιμάστηκε το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και μας καλωσόρισε η κυρία Κωνσταντίνα κι η κυρία Αθανασία

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ήρθαν στην παρέα μας τρεις ποδηλάτες.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

μας μίλησαν για τη σημασία του κράνους

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

μας εξήγησαν τι είναι οι επιγονατίδες

Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα, άτομα που στέκονται, ποδήλατο και εξωτερικοί χώροι

και τι οι επιαγκωνίδες.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Έπειτα, μας εξήγησαν πως πρέπει να κινούμαστε σε έναν αυτοκινητόδρομο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

δηλαδή ο ένας πίσω από τον άλλον

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και χωρίς βιασύνη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια πήραν τον λόγο οι μεγάλοι εθελοντές.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στάθηκαν πίσω από τα σήματα οδικής κυκλοφορίας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και μας τα εξήγησαν όλα!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προσοχή μονόδρομος. Απαγορεύεται η είσοδος.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μην οδηγείτε με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χλμ την ώρα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προσοχή! Πεζοί

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προσοχή! Διάβαση πεζών

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο Σταμάτης, το κόκκινο φανάρι για τους πεζούς    Ο Γρηγόρης, το πράσινο φανάρι για τους πεζούς

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κι αυτός είναι ένας κόμβος. Από τα βελάκια μπορούμε να καταλάβουμε ποια είναι η υποχρεωτική κατεύθυνση

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ακολούθως, μάθαμε πως να περνάμε μια διάβαση. Κοιτάμε λέει δεξιά αλλά και αριστερά!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Να κι ο τροχονόμος! Έτοιμοι για το παιχνίδι του!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αν στρίψεις εκεί που απαγορεύεται, θα σφυρίξει. Και μόνο η πρώτη κι η δευτέρα μπορεί να εξηγήσει τι κάναμε λάθος

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο τροχονόμος πιάνει ακόμα και τα ρόλερς

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια, αρχίσαμε άλλα παιχνίδια… Πως θα σταματήσουμε την κυκλοφορία για να περάσει η ηλικιωμένη κυρία που προχωράει αργά τη διάβαση;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

κι αν δούμε έναν τυφλό; Μπορούμε να τον βοηθήσουμε;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τι θα συμβεί αν περνάμε τη διάβαση κοιτώντας το κινητό μας;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Όταν ακούμε τραγούδια στα ακουστικά, είμαστε αρκετά προσεκτικές;



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Θέλω να βγω βόλτα με το ποδήλατο. Τι πρέπει να θυμηθώ να φορέσω παιδιά;

Related Post

Περιβαλλοντική συνείδηση…Περιβαλλοντική συνείδηση…

Τα παιδιά της Ε΄και Στ΄τάξης με προσωπικά αγροτικά εργαλεία αναδιαμορφώσανε τα παρτέρια της αυλής και φυτέψανε λουλούδια απο την ανθοκομική έκθεση, που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας .

Στ τάξη -Ευ Ζην- Το σώμα μου είναι δικό μου το αγαπώ και το σέβομαιΣτ τάξη -Ευ Ζην- Το σώμα μου είναι δικό μου το αγαπώ και το σέβομαι

Η Στ’ τάξη του σχολείου στο πλαίσιο του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα για τον άξονα Ευ Ζην επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα με τίτλο «Το σώμα μου