Διδασκαλία Κυκλοφοριακής Αγωγής

 

Με αφορμή το κεφάλαιο κυκλοφοριακής αγωγής, στο μάθημα της γλώσσας της Δ’ τάξης αποφασίσαμε να οργανώσουμε μια δράση. Έτσι η Δ΄ τάξη με την βοήθεια της Στ’ τάξης μάθαμε στους μικρότερους μαθητές του σχολείου μας τη σημασία των πινακίδων και της σωστής οδι κής συμπεριφοράς. Περάσαμε υπέροχα κι αυτό βγήκε προς τα έξω! Δηλαδή στις φωτογραφίες των δασκάλων μας!

Αφού ετοιμάστηκε το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και μας καλωσόρισε η κυρία Κωνσταντίνα κι η κυρία Αθανασία

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ήρθαν στην παρέα μας τρεις ποδηλάτες.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

μας μίλησαν για τη σημασία του κράνους

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

μας εξήγησαν τι είναι οι επιγονατίδες

Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα, άτομα που στέκονται, ποδήλατο και εξωτερικοί χώροι

και τι οι επιαγκωνίδες.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Έπειτα, μας εξήγησαν πως πρέπει να κινούμαστε σε έναν αυτοκινητόδρομο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

δηλαδή ο ένας πίσω από τον άλλον

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και χωρίς βιασύνη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια πήραν τον λόγο οι μεγάλοι εθελοντές.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στάθηκαν πίσω από τα σήματα οδικής κυκλοφορίας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και μας τα εξήγησαν όλα!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προσοχή μονόδρομος. Απαγορεύεται η είσοδος.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μην οδηγείτε με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χλμ την ώρα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προσοχή! Πεζοί

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προσοχή! Διάβαση πεζών

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο Σταμάτης, το κόκκινο φανάρι για τους πεζούς    Ο Γρηγόρης, το πράσινο φανάρι για τους πεζούς

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κι αυτός είναι ένας κόμβος. Από τα βελάκια μπορούμε να καταλάβουμε ποια είναι η υποχρεωτική κατεύθυνση

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ακολούθως, μάθαμε πως να περνάμε μια διάβαση. Κοιτάμε λέει δεξιά αλλά και αριστερά!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Να κι ο τροχονόμος! Έτοιμοι για το παιχνίδι του!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αν στρίψεις εκεί που απαγορεύεται, θα σφυρίξει. Και μόνο η πρώτη κι η δευτέρα μπορεί να εξηγήσει τι κάναμε λάθος

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο τροχονόμος πιάνει ακόμα και τα ρόλερς

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια, αρχίσαμε άλλα παιχνίδια… Πως θα σταματήσουμε την κυκλοφορία για να περάσει η ηλικιωμένη κυρία που προχωράει αργά τη διάβαση;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

κι αν δούμε έναν τυφλό; Μπορούμε να τον βοηθήσουμε;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τι θα συμβεί αν περνάμε τη διάβαση κοιτώντας το κινητό μας;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Όταν ακούμε τραγούδια στα ακουστικά, είμαστε αρκετά προσεκτικές;



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Θέλω να βγω βόλτα με το ποδήλατο. Τι πρέπει να θυμηθώ να φορέσω παιδιά;

Related Post

Ενδιαφέρομαι κι ενεργώ (Στ τάξη)- <<Στο άγνωστο… με βάρκα την ελπίδα>>Ενδιαφέρομαι κι ενεργώ (Στ τάξη)- <<Στο άγνωστο… με βάρκα την ελπίδα>>

Στα εργαστήρια δεξιοτήτων η ΣΤ τάξη θα ασχοληθεί με τη θεματική ενότητα «Ενδιαφέρομαι κι ενεργώ» και πιο συγκεκριμένα με την υποθεματική <<Στο άγνωστο… με  βάρκα την ελπίδα>> Οι δράσεις του προγράμματος

Μονή Ζυγού: Ταξίδι στα αρχαία χρόνια…Μονή Ζυγού: Ταξίδι στα αρχαία χρόνια…

Η εκπαιδευτικός Παγώνη Γεωργία και οι μαθητές της Δ τάξης γράφουν για τη Μονή Ζυγού…   Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος, που πραγματοποιεί η τάξη μας για τις αρχαιότητες της

Δ’ τάξη – Περιβάλλον: Για το δάσος μαθαίνω δρω και δημιουργώΔ’ τάξη – Περιβάλλον: Για το δάσος μαθαίνω δρω και δημιουργώ

Η Δ’ τάξη του σχολείου στο πλαίσιο του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα για τον άξονα Φροντίζω το περιβάλλον επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα με τίτλο «Για το